Tudnivalók az új Online Ügyfélszolgálatról

    

Tájékoztatjuk Felhasználóinkat, hogy a Pannon-Víz Zrt. weboldalán az Online Ügyfélszolgálat megújult tartalommal érhető el.

Előző felületen regisztrált Felhasználóink az ott megadott e-mail címmel vagy felhasználónévvel és jelszóval tudnak az új felületen bejelentkezni. A korábbi bejelentések és a meglévő sablonok az új rendszerben is elérhetőek.

Telefonos applikációnk is megújult, amelynek telepítése előtt kérjük, törölje a régi alkalmazást.

Az új alkalmazás letölthető a Google Play valamint a App Store áruházakból:

  

Az Online Ügyfélszolgálat segítségével Felhasználóink gyorsan és egyszerűen tudnak vízmérő állást jelenteni. Sablonok használatával akár több felhasználási hely vízmérő adatai is tárolhatók.

A mérőállás bejelentéshez most már fotót is csatolhat, de ez nem kötelező.

Ügyfélszolgálati bejelentését az ügytípus kiválasztását követően közvetlenül az ügyintézőhöz továbbíthatja a Felhasználó.

Bízunk benne, hogy a bevezetésre került fejlesztés elnyeri Felhasználóink elégedettségét, és az újításoknak köszönhetően tovább bővül az online ügyintézést választó ügyfeleink száma.

Egyúttal felhívjuk felhasználóink figyelmét arra a lehetőségre, hogy számláikat elektronikus formában is megkaphatják, sőt azokat online felületen is kiegyenlíthetik. Ehhez a www.dijnet.hu honlapon kell regisztrálni és a számlakibocsátók közül a Pannon-Víz Zrt.-t kiválasztani.
Bővebb információ: Elektronikus számla és díjfizetés



Pályázat