Mit tegyek, ha... segítünk az elektronikus ügyintézésben

Mit tegyen a felhasználó ha…:

  • mérőállást jelentene:
    • jelentse online regisztráció után
    • vagy hívja a 06 96/522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
  • panasz, reklamáció esetén:
    • írja meg panaszát, reklamációját hivatkozva a fizető azonosítószámra, vagy EFMH ügyszámra:
    • regisztráció után online a bejelentésben,
    • vagy e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
    • vagy levélben Társaságunk címére, (9025 Győr, Országút u. 4.)
    • vagy hívja a 06 96/522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot.
  • tulajdonos változást szeretne bejelenteni:
    • lakossági felhasználó esetén:
      • kitöltött, aláírt lakossági változás bejelentő nyomtatványt, 60 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolatával,
        vagy földhivatali bélyegzővel ellátott adásvételi szerződés másolatával küldje el:
      • e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
      • vagy Társaságunk címére levélben. (9025 Győr, Országút u. 4.)
    • nem lakossági felhasználó esetén:
      • kitöltött, aláírt változás bejelentő nyomtatványt,
        •  60 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolatával, vagy földhivatali bélyegzővel ellátott adásvételi szerződés másolatával,
        •  30 napnál nem régebbi cégkivonattal vagy bírósági bejegyzésről szóló végzéssel,
        • aláírásra jogosult személy aláírási jogának igazolásával
        • Társasház esetén: alapító okirattal, a közös képviselő megválasztásáról szóló jegyzőkönyvvel együtt küldje el
      • e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
      • vagy Társaságunk címére levélben. (9025 Győr, Országút u. 4.)
    • a felhasználó elhalálozása esetén:
      • kitöltött, aláírt lakossági változás bejelentő nyomtatványt,
      • a halotti anyakönyvi kivonat, hagyatéki jegyzőkönyv és 60 napnál nem régebbi tulajdoni lap másolatával együtt küldje el
      • e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
      • vagy Társaságunk címére levélben. (9025 Győr, Országút u. 4.)
      • kérdése esetén hívja a 06 96/ 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
  • lakásmérő, locsolómérő felszerelését jelentené be:
    • a plombálás díjának (11.654,-Ft) Társaságunk bankszámlaszámára történő utalását követően,
      a helyszíni átvétel, és a plombálás időpontjának egyeztetése céljából:
      • hívja a 06 96/ 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
      • vagy jelezze, e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
      • vagy Társaságunk címére levélben (9025 Győr, Országút u. 4.)
  • kártyás mérőre szeretne fogyasztási egységet tölteni:
    • hívja a 06 96/ 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
    • egyeztessen időpontot az ügyintézővel
    • vagy foglaljon időpontot online az ügyfélszolgálati időpont kérés bejelentés típust választva
  • mellékmérő cseréje esetén, a kiértesített időponton szeretne változtatni:
    • hívja a 06 96/518-298-as vagy a +36 70 615 6097-es számot,
    • vagy jelezze e-mailben a tomosvizora@gmail.com email címen.
  • mérőóra plombája megsérült, vagy eltávolításra került:
    • a plombálás díját (11.654,-Ft) utalja Társaságunk bankszámlaszámára, fizetőszámra, „plombálás díja”-ra hivatkozva,
    • kérdése esetén:
      hívja a 06 96/ 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
  • közműegyeztetést, közműnyilatkozatot szeretne:
    • Győri Üzemmérnökség területén:
      • hívja a 06 96/522-600/műszaki csoportot,
    • Vidéki Üzemmérnökség területén:
  • E-számlát igényelne:
    • Az elektronikus számla kiállítására a lakossági felhasználói adatok Díjnet felületén elérhető regisztrációt követően van lehetőség.
  • utalással rendezné a számlája összegét:
    • a fizetendő összeget a számlán található bankszámlaszámára történő utalással, és számlaszámra történőhivatkozással teljesítheti
  • csoportos beszedési megbízással rendezné számláját:
    • A „Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére” nyomtatvány kitöltésével bankfiókjában kezdeményezheti.
  • milyen banki azonosítót adjon meg, fizetési felhatalmazás kitöltésekor:
    • a számláján szereplő fizetőazonosítót
  • fennálló közüzemi díjtartozása miatt fizetési emlékeztetőt, fizetési felszólítót, fizetési meghagyást vagy végrehajtási lapot kapott:
    • a levélben megadott bankszámlaszámra utalja fizetőszámra hivatkozva az összeget,
    • kérdése esetén:
      • hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
      • vagy írja meg kifogását fizető azonosítószámra vagy ügyszámra hivatkozással e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
      •  vagy levélben Társaságunk címére.
  • a fennálló közüzemi díjtartozásra részletfizetési kérelmet szeretne benyújtani:
    • írja meg kérését fizető azonosítószámra hivatkozással, e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
    •  levélben Társaságunk címére,
    • vagy hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot.
  • védendő, vagy szociálisan rászoruló kérelmet szeretne benyújtani:
    • a nyilvántartásba vételhez szükséges kitöltött dokumentumokat küldje be levélben,
    • vagy hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
    •  vagy írja meg kérését fizető azonosítószámra hivatkozással e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre.
  • adósságkezelési vagy lakásfenntartási támogatás programjában szeretne részt venni:
    • a nyilvántartásba vételhez szükséges kitöltött nyomtatványt küldje be levélben Társaságunk címére,
    •  vagy hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
    • vagy írja meg kérését fizető azonosítószámra hivatkozással e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre.
  • tulajdonosváltozást szeretne bejelenteni, árverezésen vásárolt ingatlan esetén:
    • a nyilvántartásba vételhez szükséges kitöltött változás bejelentő nyomtatványt, és az ingatlan árverezési jegyzőkönyvet küldje el e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
    • vagy Társaságunk címére levélben.
    • amennyiben a vásárolt ingatlan folyószámláján tartozás jelentkezik, a dokumentumok beküldése előtt hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot.
  • a közműfejlesztés rendezése érdekében fizetési felszólítót, vagy többletfogyasztás miatt felszólító levelet kapott:
    • a levélben megadott bankszámlaszámra utalja fizetőszámra hivatkozva az összeget,
    • amennyiben kifogással él, azt írja meg fizető azonosítószámra hivatkozással e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
    • vagy levélben Társaságunk címére,
    •  vagy hívja az 522-630-as ügyfélszolgálati telefonszámot.
  • szolgáltatási szerződés ajánlatot kapott 2 példányban:
    • a két példányban kitöltött dokumentumot küldje vissza levélben Társaságunk címére,
    • amennyiben kérdése van, hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
    • vagy kérését jelezze e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre.
  • szolgáltatási szerződés aktualizált mellékletét kapta meg:
    • a dokumentumot fűzze le a kiküldött szolgáltatási szerződéséhez,
    •  amennyiben kérdése van, hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
    • vagy kérését jelezze e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre.

Amennyiben:

  • számlamásolatot szeretne kérni,
  • készpénzátutalási megbízásra van szüksége,
  • számlájának visszajáró összegét nem kapta meg határidőre,
  • a tartozás rendezését követően, a szolgáltatás helyreállítását kéri,
  • folyószámla igazolást kér,
  • lakossági felhasználóként nem kapott szolgáltatási szerződést, vagy
  • tulajdonos változást szeretne bejelenteni, tartozással rendelkező felhasználóhelyen
    • hívja az 522-630-as telefonos ügyfélszolgálati számot,
    • vagy írja meg kérését fizető azonosítószámra hivatkozással e-mailben az iktato@pannon-viz.hu email címre,
    •  vagy levélben Társaságunk címére levélben. (9025 Győr, Országút u. 4.)