Középpontban a fogyasztó - elégedettség felmérés

 

 

Tisztelt Felhasználóink!

a Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal kötelezi a víziközmű-szolgáltatókat, hogy független közvélemény-kutató szervezettel méressék fel a Felhasználók szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét, a fogyasztói érdekek védelme és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából.

A Pannon-Víz Zrt. működési területén a felmérést a Kutatópont Kft. kérdezőbiztosai végzik, a mintavétel során kiválasztott felhasználási helyek telefonos vagy személyes felkeresésével.

A kérdezőbiztos igazolja magát, majd a szolgáltatás és az ivóvíz minőségével, a számlázással, díjfizetéssel, ügyfélszolgálattal, hibaelhárítással kapcsolatban fog kérdéseket feltenni.

A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.

Kérjük – amennyiben Önt is felkeresik – a felmérés sikere érdekében szíveskedjen közreműködni és a kérdezőbiztos által feltett kérdésekre válaszolni.

A felmérésben érintett települések: Győr, Bőny, Gönyű, Abda, Koroncó, Kóny, Győrszemere, Szárföld, Nagyszentjános, Kajárpéc, Ravazd, Gyarmat, Dunaszeg, Mihályi, Pér, Tényő, Bezenye, Pannonhalma, Szany, Győrújbarát, Nyúl.

Köszönjük Együttműködését!

A felmérésérésről a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján itt olvashat. http://mekh.hu/kozeppontban-a-fogyasztok

 

 

 

 

Bővebben a Pannon-Víz ZRt. területén folyó felmérésről: 

 

Tisztelt Felhasználóink!

 

A víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 5. § (2) bekezdésében foglaltak alapján, a Magyar Energetikai és Közmű – szabályozási Hivatal kötelezi a víziközmű-szolgáltatókat, hogy kétévente független közvélemény-kutató szervezettel méresse fel a Felhasználók szolgáltatással kapcsolatos elégedettségét, a fogyasztói érdekek védelme és a szolgáltatás színvonalának ellenőrzése céljából. A felmérés célja a szolgáltatások minőségének javítása.

 

A Pannon-Víz Zrt. működési területén a felmérést a Kutatópont Kft. kérdezőbiztosai végzik, a mintavétel során kiválasztott felhasználási helyek személyes felkeresésével.

Kérjük, hogy 2020-ban is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban vegyen részt!

 

Köszönjük!

 

 

A felmérés három egymástól jól elkülöníthető módszerű, időpontú és célú felmérésből áll:

 

 

 

1. Alapfelmérés (2020.II. félév)

 

Az alapfelmérés a víziközmű-ágazat felmérésére szolgáló, kérdőíves személyes megkérdezésen alapuló adatfelvétel. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek minden felhasználót érintenek:

 

- ivóvíz minősége
- ivóvíz-ellátás folyamatossága
- fogyasztásmérés
- tájékoztatás
- ügyfélszolgálat
- ár-érték arány
- számlázás
- környezetvédelem

 

A felmérést végzi: A Pannon-Víz Zrt. által megbízott Kutatópont Kft., személyes megkereséssel.  A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat.

 

A felmérésben érintett települések: Győr, Bőny, Gönyű, Abda, Koroncó, Kóny, Győrszemere, Szárföld, Nagyszentjános, Kajárpéc, Ravazd, Gyarmat, Dunaszeg, Mihályi, Pér, Tényő, Bezenye, Pannonhalma, Szany, Győrújbarát, Nyúl

 

 

 

2. Kiegészítő felmérés (2020.egész év)

 

A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, alapvetően telefonos megkérdezésen alapuló adatfelvétel, amely a felhasználói megkeresésekhez közeli időpontban valósul meg. A felmérés azokat a tevékenységeket vizsgálja, amelyek az alapfelmérésben nem szerepelnek:

 

- panaszkezelés
- igénybevett ügyfélszolgálati csatorna (személyes, telefonos, online, e-mailes)

 

A felmérést végzi: A Pannon-Víz Zrt. által megbízott Kutatópont Kft., telefonos megkeresés alapján

 


3. Azonnali felmérés (2020.egész év)

 

A víziközmű-ágazat eseményközeli elégedettségi felmérésére szolgáló, folyamatos, esemény utáni adatfelvétel, amelyet a személyes, telefonos és internetes ügyfélkapcsolat befejező fázisaként, 1 db kérdés feltevésével kell megvalósítani. A kérdések az alábbi területekre vonatkoznak:

 

- telefonos menürendszer áttekinthetősége
- ügyfélhívó kezelése
- várakozási idő hossza
- ügyintézéssel való elégedettség
- ügyintéző szakértelme, kedvessége, szakmai kompetenciája, empátiája, stb.
- honlap sebessége, kezelhetősége, információtartalma
- ügyintézés eredményessége
A területekre vonatkozó kérdések váltakoztatása véletlenszerű, gördülő módon történik. Egy kérdés megválaszolását követően, a véletlenszerűen kiválasztott következő új kérdés jelenik meg, és a következő felhasználó már az új kérdést válaszolja meg.

 

Adatgyűjtést végzi: A Pannon-Víz Zrt. ügyintézőjének az ügyintézés során minden olyan felhasználót meg kell kérdeznie, aki személyes, telefonos, vagy internetes ügyfélkapcsolati formát választott.

 

A felmérést végzi: Pannon-Víz Zrt., az ügyintézés során 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pályázat