Új ügyeleti rendszer a házi beemelők javítására!

Tisztelt Fogyasztóink!

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy  2011. március 25-tól megváltozott a házi beemelők hibaelhárításái rendje. Fogyasztóink korrekt és hatékony kiszolgálása érdekében új ügyeleti rendszert vezettünk be. Az új ügyeleti rendszer Ikrény, Rábapatona, és Győr-Kismegyer kivételével a Társaság teljes működési területén érvényes.

Hibabejelentéseiket a + 36 80 204 086-os  ingyenesen hívható zöld számon éjjel nappal fogadjuk.

Szerelőink a hibaelhárítási időszakban rövid időn ( 1-2 órán ) belűl javítják a házi kisátemelők  meghibásodásait. 

A hibaelhárítási időszak:

  • munkanapokon 6:oo-tól 18:oo-ig, 
  • szabad és munkaszüneti napokon pedig 9:oo-tól  15:oo-ig tart.

Ezen időszakon kívül diszpécserszolgálatunk felveszi a hibabejelentést, és  egyezteti a javítási időpontot dőpontot a Fogyasztóval a következő hibaelhárítási időszakra. Diszpécserszolgálatunk szükség szerint tanácsat ad Fogyasztóinknak a hiba lokalizálására, szennyvízkiöntés megelőzésre. Szerelőink az egyeztetett időpontban végzik el a hibaelhárítást.

Ezúton is szeretnénk felhívni Tisztelt Fogyasztóink figyelmét, hogy a házi beemelő egységek az ingatlan házi szennyvízhálózatához tartoznak. A beemelő egységek és a benne található szivattyúk tisztítása, karbantartása a 38/1995. számú Kormányrendelet értelmében az ingatlan tulajdonosának feladata.  Mivel a házi beemelő egységek  Kóny- Enese térségben a központi szennyvízberuházás részeként épültek, Társaságunk a fenti ügyeleti rendszer keretén belül ezek hibaelhárítási feladatait átvállalja.

Ikrény, Rábapatona és Győr-Kismegyer térségében a régi ügyeleti rend marad érvényben.  

 

Együttműködésüket köszönjük!

Egy elzsírosodott rosszul karbantartott házi kisátemelő

Pályázat