-
Társaságunkról
- Bemutatkozás
- Győri vízellátás története
- Céginformáció
- Telephelyek
- Minőségirányítási rendszer
- Munkalehetőség
- Közbeszerzés
- Aktuális
- Szolgáltatásaink
- Ügyfélszolgálat
- Gy.I.K.
-
Egyéb
- Kapcsolat
A szokásnál később, február közepén tudta elkezdeni a számlák kiküldését a Pannon-Víz Zrt, így fogyasztóink csak a napokban kapták meg szokásos víz és csatornadíj számláikat. Természetesen az ebből adódó késedelmes fizetés miatt a februárban esedékes határidőre 15 napig nem számolunk fel késedelmi kamatot - tudtuk meg Hollós Zsolttól, a Pannon-Víz Zrt. értékesítési osztályvezetőjétől.
Az új egységes viziközmű számlaképről február 6-án még a Parlament szavazott, ezután vált véglegesé, hogyan is kell kinéznie a számláknak. Rendkívül rövid idő állt rendelkezésre 120 ezer fogyasztónk számláinak újratervezéséhez. Ezzel együtt az új számlaképpel az országban elsők közt tudtuk megkezdeni a számla kibocsátást.
Két lehetőség közül kellett választanunk. Az első lehetőség, hogy a januári és februári részszámlát egy számlán bocsátjuk ki, azaz két havi fogyasztás szerepel a számlán. A második lehetőség a két részszámlát a megszokott módunk, viszont egymáshoz közeli 15 napos fizetési határidővel bocsátjuk ki, ezáltal a megszokott fizetési határidőkön a jövőben nem kell változtatnunk. Mivel a második verzió tapasztalaink alapján közelebb esik ügyfeleink elvárásához, ezért ezt megoldást választottuk. A késedelmes számlázás által okozott kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük, az átállás után visszaáll az eddig megszokott számlázási rend.
A számla nyomtatássalidén januártól helyi vállalkozó céget bíztunk meg, akik az eddigi vállalkozáshoz képest takarékosabban és gyorsabban tudnak dolgozni, óvatos és takarékos üzletpolitikánk szerint minden kiadást igyekszünk racionalizálni.