Győri ügyfélszolgálatunk sikere

A Magyar Viziközmű Szövetség és a Miskolci Vízmű 2010. október 28-án, Miskolcon rendezte meg a nyolcadik Országos Ügyfélszolgálati Verseny. A verseny célja a szakmai megmérettetésen túl tapasztalatcsere, kapcsolatépítés az ország különböző régióinak vízművei között. Ezzel hozzájárulva az ágazat szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez és nem utolsó sorban a szakmai összetartás erősítéséhez. Minden cég egy csapattal nevezhetett a versenyre. A Pannon-Víz Zrt.-t  Edelbacher Angelika, Hajba Melinda és Kapuvári Imre képviselte.
A verseny elméleti és gyakorlati fordulókból állt. A szakmai megmérettetésen inkább a gyakorlatiasságra helyeződött a fő hangsúly. A helyzetgyakorlatok során az ügyfélszolgálati munkatársak bemutathatták ismereteiket, tapasztalataikat, képességeiket. Az elméleti feladatok témakörei a következők voltak: műszaki ismeretek, gazdasági ismeretek, jogi ismeretek, ügyfélszolgálati és marketing ismeretek. Versenyen az objektivitás, a pártatlanság és az esélyegyenlőség elvei érvényesültek, amelyre az 5 fő szakmai és 5 fő társadalmi zsűri vigyázott. A szakmai zsűri értékelte a versenyfeladatok szakmai végrehajtását, a társadalmi zsűri azt vizsgálta, hogy a csapatok a szereplésük során hogyan juttatták leginkább érvényre az ügyfélközpontúság elvét. A csapatokat egyenként értékelték, a feladatonként kapott összpontszámok teljes összege határozta meg a versenyben elért helyezést. Társaságunk csapata a 25 induló közül a 6. helyezést érte el. Ez nagyon szép eredmény ezen a rangos versenyen. Gratulálunk a csapat tagjainak és további eredményes munkát kívánunk a hétköznapokban is!     

     

Pályázat