Ügyintézés

Teljes körű ügyintézéshez szükség van a 9-jegyű felhasználó azonosítóra, amelyet a számláján megtalál. Azonosító nélkül csak általános tájékoztatás kérhető az alábbi témakörökben:

  1. Szolgáltatásainkat érintő jogszabályok, szabályozások (törvények, kormányrendeletek, díjrendeletek, Üzletszabályzat, Általános Szerződéses Feltételek)
  2. Alkalmazott szolgáltatási díjak
  3. Általános műszaki információk (ivóvízminőség, víznyomás, szolgáltatási pont, új bekötés létesítése, bekötés megszüntetése, ingatlanon belüli átalakítás)
  4. Általános tájékoztatás vízmérőkkel kapcsolatban (fogyasztás mérése, mérőcsere, mérő hitelesség, plombálás, mérő értékesítés)
  5. Általános tájékoztatás vízmérő-leolvasással kapcsolatban (leolvasási ütemterv)
  6. Általános elszámolási, számlázási információk (számlázási rend, számlázási ütemterv, számlatípusok, számla kibocsátás időpontja, számlamagyarázat)
  7. Általános behajtási információk (fizetési módok, fizetési határidő, késedelmes fizetés következményei, késedelmi kamat, fizetési felszólítások, korlátozás, kizárás, szolgáltatás helyreállítás, részletfizetés, követeléskezelő, adósságkezelő)
  8. Változás bejelentés, szerződéskötés menete

Regisztrált ügyfeleink számára elérhető az on-line ügyfélszolgálati bejelentő, illetve belépés után az aktuális mérőállást is megadhatják az erre szolgáló űrlapon. Ha még nem regisztrálta magát, akkor ezt a regisztrációs felületen pár perc alatt megteheti.

Kérjük, hogy a tulajdonosváltozás, illetve a víz- és csatornabekötési igény bejelentése  előtt olvassa el tájékoztatónkat!

Dokumentumtárunkból letöltheti a leggyakoribb ügyintézésekhez szükséges, Társaságunknál rendszeresített nyomtatványokat.