Milyen ügyeket intézhet a Pannon-Víz Zrt. személyes ügyfélszolgálatán?

A Pannon-Víz Zrt. lakossági és nem lakossági felhasználói választhatják a gyors és kényelmes ügyintézést online és telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül, vagy felkereshetik személyesen Központi Ügyfélszolgálatunkat Győrben a Nagysándor József u. 31. szám alatt az ETO Park Élményközpont I. emeletén, ahol kellemes és komfortos környezetben intézhetik el ügyeiket.

 

Személyes ügyfélszolgálatunkon munkatársaink általános tájékoztató jellegű információkkal szolgálhatnak szolgáltatásainkról, díjakról, jogszabályokról, valamint műszaki és fizetési kérdésekkel kapcsolatban, továbbá információt nyújthatnak az adott felhasználási helyről, fogyasztási adatokról, folyószámla és hátralékkezelés állapotáról is.

 

A Pannon-Víz Zrt. Központi Ügyfélszolgálatán ügyfeleink személyesen rendezhetik a felhasználó személyében történő változásokat, adatmódosításokat, bejelentéseket, valamint az igazolások és egyéb dokumentumok kiadását és átvételét is. Helyben lehetőség nyílik a közszolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos ügyintézésekre.

 

Irodánkban személyesen intézheti pénztári be- és kifizetéseit, és lehetőség van részletfizetési kérelem benyújtására vagy a részszámla és egyedi elszámoló számla készítésére és módosítására. Lakossági ügyfeleink készpénz fizetési utalvány kiadása miatt is felkereshetik munkatársainkat.

 

Ügyfélszolgálati irodánkat felhasználóink megkereshetik vízmérőjük ügyeinek intézése céljából is. Személyesen lehetőség van a mérőóra állás lejelentésére, emellett a mérő fel és leszerelésével, valamint fogyasztásával és értékesítésével kapcsolatos ügyek intézésére, továbbá víz-, és csatornabekötések, mérő plombálási ügyek lefolytatására.

 

Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésükre műszaki jellegű reklamációk, a szolgáltatás korlátozásával, felfüggesztésével, valamint a kintlévőség kezelésével kapcsolatos ügyintézések vagy a szolgáltatás ideiglenes és végleges szüneteltetésének megrendelése esetén is.

 

A gyorsabb ügyintézés, a várakozás és a személyes ügyfélszolgálati iroda túlterheltségének elkerülése érdekében kérjük, lehetőség szerint továbbra is az online ügyintézést szíveskedjenek előnyben részesíteni.