Országos Ügyfélszolgálati Versenyen mérettették meg magukat
a Pannon-Víz Zrt. munkatársai
Az idei évben Kecskeméten került megrendezésre a víziközmű-szolgáltatók közötti XVIII. Országos Ügyfélszolgálati Verseny és Értékesítési Konferencia, melynek keretében ismét összemérhették szakmai tudásukat és rátermettségüket a szolgáltatók csapatai egy háromnapos rendezvény keretében. A verseny célja, hogy a víziközmű-szolgáltatók évről-évre jobban megismerjék egymás tevékenységét, hozzájáruljanak az ágazat szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez és nem utolsó sorban erősítsék a szakma összetartozását.
A MAVÍZ és a BÁCSVÍZ Víz- és Csatornaszolgáltató Zrt. közös szervezésében megrendezett versenyen ebben az évben 19 csapat vett részt, akik mind elméletben, mind pedig gyakorlatban bizonyíthatták elhivatottságukat és szakmai ismeretüket. A versenyzőknek a gyakorlati feladat során ügyfélkezelési szituációs feladattal kellett megbirkózniuk, elméleti tudásukat pedig panaszos levél válaszadásában, és szakmai teszt kitöltésében is kellett bizonyítaniuk.
Kiválóan teljesített csapatunk a szakmai levélírási feladatban, amelyben 2. helyezést értek el, emellett a versenyre előre elkészített kisfilmmel elsöprő sikerrel elnyerték a közönségszavazás különdíját a legkreatívabb cégbemutató kisfilm kategóriában.
Gratulálunk a nyerteseknek és minden csapatnak, különösen Bellovics Marának, Bikali Évának és Szigethi Szilviának, a Pannon-Víz Zrt. ügyfélszolgálati munkatársainak, akik társaságunkat eredményesen képviselték a verseny során.
Ezúton is köszönetet mondunk, Lenzsérné Csepi Ildikónak a Pannon-Víz Zrt. értékesítési, behajtási és ügyfélszolgálati osztályvezetőjének a csapat felkészítéséért, továbbá büszkék vagyunk a legjobb kreatív kisfilm elkészítésében közreműködő munkatársainkra és segítőikre!
Fotó: MAVÍZ