A Pannon-Víz Zrt. idén is versenybe szállt az Országos Ügyfélszolgálati Versenyen

2025-ben Pécs adott otthont az Országos Ügyfélszolgálati Verseny és Értékesítési Konferenciának, amely ismét lehetőséget biztosított a víziközmű-szolgáltatók számára, hogy országos szinten mérjék össze szakmai tudásukat. A verseny célja, hogy a szolgáltatók évről-évre jobban megismerjék egymás tevékenységét, hozzájáruljon az ágazat szolgáltatási színvonalának fejlesztéséhez és nem utolsó sorban erősítse a szakma összetartozását.

 

A MAVÍZ és a TETTYE FORRÁSHÁZ Zrt. közös szervezésében megrendezett versenyen ebben az évben 20 csapat vett részt. A versenyzők elméleti és gyakorlati feladatokon keresztül mutathatták meg elhivatottságukat és szakmai felkészültségüket: a feladatok között szerepeltek szituációs helyzetek, panaszos levelek megválaszolása, valamint tesztkérdések megoldása is.

 

Gratulálunk valamennyi résztvevő csapatnak, különösen Szigethi Szilviának, Bikali Évának és Gombás Alexandrának, a Pannon-Víz Zrt. munkatársainak, akik társaságunkat képviselték.

 

Ezúton is köszönetet mondunk, Lenzsérné Csepi Ildikónak a Pannon-Víz Zrt. értékesítési, behajtási és ügyfélszolgálati osztályvezetőjének és Gáspár Tamás értékesítési és ügyfélszolgálati csoportvezetőnek a csapat felkészítésében nyújtott támogatásukért!